15 TIPP A SIKERES FOGYÁS ÉRDEKÉBEN!

AZAZ, HOGYAN NE DOLGOZZAK ELLENE A FATBOND® FOGYASZTÓ HATÁSÁNAK A GYORSABB ÉS TARTÓS SIKER ÉRDEKÉBEN?

Ha már van öt érzékszervünk, minden ember szeretné élvezni az életet minél több élményen keresztül! A táplálkozás, evés, ivás, ízek élvezete, a fenti élményekből nagy szerepet tulajdonít magának.

Ebben nagyon kevesen hajlandóak kompromisszumot kötni, még, ha az egészségüket is kockáztatják általa.

De lássuk csak, tényleg kell nagy kompromisszum, vagy okosan is lehet csinálni?

Nehogy azt gondolják, hogy párolt csirkemellet kell enniük brokkolival! Se íze, se illata, és színtelen is az a párolt csirkemell!

Nem! Mi is hedonisták vagyunk, de ésszel! Szeretjük a szép, ízletes, illatos, jóllakottságot biztosító ételeket.

Fő kiindulási alap, minden címke hazudik! Vannak olyan káros összetevők, amiket E-típusú, számokkal ellátott kódokkal jelölnek! Nem tudod őket megjegyezni! Felejtsd el. Amit te csinálsz, arról tudhatod igazán, mit eszel meg!

1/ Kerüljük a magas glikémiás indexet (GI) tartalmazó ételeket (cukrokat, különféle mesterséges édesítőszereket is, a fruktóz is toxikus, gabona lisztekből készült tésztaféléket, kenyereket, süteményeket, krumplit, de még a ragacsos fajta fehér rizsből is keveset ajánlunk) mert rögtön glükóz lesz belőlük, és a magas vércukor szint azonnal kiváltja a hizlaló, raktározó hormon, az inzulin termelését.

Az inzulin a cukrokból trigliceridet, vérzsírt csinál, és betuszkolja a zsírpárnákba. A hirtelen cukor visszaesést pedig visszaméri az agy a vérkeringésből, és ismét megjelenik az éhség érzet! Ez egy ördögi kör. Ezért van az, hogy a tipikus, kedvenc szénhidrátok (pizza, tésztafélék, sütemények) elfogyasztása után max. 1,5 órával ismét megéhezik az ember.

2/ Kerüljük a glutént, mert lehet, hogy nem vagyunk rá érzékenyek (amúgy létezik rejtett intolerancia is, de még a félig áteresztő bélszindrómáért is felelős lehet), viszont erőteljes gyulladás növelő faktor, és rossz hatással van a pajzsmirigyre is, lassul általa az anyagcsere.

3/ Kerüljük fogyókúra idején a laktózt, mert az más néven tejcukor. Magas a glikémiás indexe, és a legtöbb felnőttnek nincs is megfelelő emésztő enzimje hozzá. Ami meg nincs rendesen megemésztve, az testhőmérsékleten, 36 Celsius fokon, csak erjed, gázosodik vagy éppen rohad a belekben. Felborítja a bakteriális egyensúlyt! És azt láttuk mennyire fontos, hogy ne a Firmicutes baktérium törzshöz tartozó népes család szaporodjon el, mert akkor árral szemben evezünk és csak hízunk tovább, vagy nem fogyunk semmit!

A tartós tejet felejtsük el egy életre!

A tejet csak természetes erjedéssel készült, élőflórát tartalmazó joghurt és kefir formájában fogyasszuk, de azt sem fogyókúra idején! Hogyan lehet leellenőrizni, hogy élőflórát tartalmaz?

Tartani kell a hűtőbe lejárat után egy hónapig. Ha semmi baja nem lesz, nem bűzös, nem változott meg a színe és nem nyúlik, csak savanyúbb lett, akkor azt a márkát szabad fogyasztani, élőflórát tartalmaz!

Az édes tejben kazein van (ez nem víz-oldékony), ami lecsapódik a bélbolyhokra, műanyagként bevonja azok felületét és így a hasznos tápanyagok nem tudnak felszívódni! Hiánybetegségek alakulnak ki!

Ne vicceljünk már! Nem a tej az egyetlen kalcium forrás, és még annak sem elég hatékony!

Ha már nem tudunk lemondani róla, csökkentett mennyiségben, néha inkább friss kecsketejet használjunk, mert abban az anyatejhez hasonló, más típusú laktóz van, azt a felnőttek közül is többen tudják emészteni! A reggeli kávéba használjunk tejszínt, annak kevés a laktóz tartalma, inkább csak zsíros, de fentebb elmagyaráztuk, hogy nem a zsírok okozzák a gondot!

4/ Ne párosítsunk az étkezés során fehérjét (húsféléket) tipikus szénhidrátokkal! Mert a szénhidrátok azonnali hizlaló, raktározó inzulin hormon termelést váltanak ki, és így még a húsokban levő zsírt is elraktározzák a zsírsejtekbe, pedig azokat simán lebontotta volna az epesav, ha csak salátával vagy savanyúsággal párosítva esszük!

5/ Ne igyunk fogyókúra alatt alkoholt. Tudni kell, hogy míg le nem bontja azt a máj, ez több óra is lehet, addig a szervezet felfüggeszti a zsírégetés folyamatát, tehát nem használjuk fel kalória termelésre a zsírpárnáinkat!

Ha mondjuk egy rostosabb, de sovány húst (pl. steak) eszünk salátával, 1-1,5 dl száraz vörös bor még alkalomszerűen megengedett!

6/ Kerüljünk mindenféle előre gyártott, címkével rendelkező saláta öntetet! Rengeteg hizlaló adalékanyag és gyulladást növelő omega-6 típusú olaj van benne! Ilyenek a különféle majonézek is!

A legjobb, 3 perc alatt elkészíthető, ízletes saláta öntet: citromlé, hidegen préselt: (avokádó, olíva vagy szőlőmag) olaj, darált zöld bors, tengeri só, és bármilyen fűszer, (ami nem előre összekevert, csak, mint egyedi alapanyag) ami ízlik!

7/ Kerüljük az ételízesítőket, gyors pácokat, fűszer keverékeket. Vegyük meg magát a fűszert külön-külön, semmi adalékanyag ne legyen benne, mert az majd mind sejtméreg!

Nincs jobb pác, mint: kis hidegen préselt olaj, citromlé, mustár, tengeri só, zöld bors, fokhagyma keveréke! 3-5 perc az elkészítése! A lényeg, mindig tudd, hogy mit eszel meg!

8/ Kerüld a sok összetevős hideg felvágottakat (párizsi, szalámik, darált húsok, sosem tudni mi van benne :). Többnyire az MSG vagyis monosodium, azaz nátrium glutamátot tartalmazzák, ami ízfokozó.

Egyben sajnos szétroncsolja azt a szöveti-vegyületi összeköttetést, ami az agynak jelzi, hogy elég volt a kalória bevitel, jelenjen meg a jóllakottság érzés!

Mivel ez nem alakul ki, egész nap nassolgatsz, csipegetsz, nem is érted mitől hízol, hiszen egy ültödben sosem eszel sokat. Csak a nap folyamán, sok kicsi sokra megy! És hiába akkor a FATBOND® nassolás csökkentő hatása, ha szabotálod a működését. Ez is csak árral szembeni evezés!

Felvágottak közül még mindig biztonságosabbak az egy darabból álló (nem darált és préselt) sonkák.

9/ Reggelire fehérjét egyél. Ha nem vagy éhes, akkor is. Dominánsan tojást bármilyen formában (rántotta, tükörtojás, Benedict tojás, főtt tojás, stb.) Egyél hozzá paradicsomot, paprikát, uborkát, zöldhagymát, gombát, spenótot, vagy zöldsaláta keveréket. Ha nagyon hiányzik, olvassz rá egy kis laktóz mentes sajtot, és egy-két bacon szeletet is süthetsz, de csak egy diónyi vajban, kerámia serpenyőben, a teflon mérgező!

A fűszereket használd tetszésed szerint! Ne előre bekevert fajtát!

Ha nem vagy reggelizős típus, nem tudsz enni, idd meg! Pl. mikronizált tejsavó izolátumot, ami szénhidrát csökkentett vagy mentes. Ne legyen benne cukor vagy aszpartam! A stíviával és vagy a szacharinnal édesített a legjobb ilyenkor.

Ezt a vaníliás turmixot felöntheted a reggeli kávéval vagy vízzel (nem tejjel) és kakaóporral is! Nem csomósodás gátlókkal és cukorral vagy édesítőszerrel telenyomott kakaóról beszélünk, mert hiába fogod a nyuszira, te fogsz tőle hízni! Sima belga kakaópor. A turmix gépben fel fog oldódni!

10/ Ebédre és vacsorára valamilyen fehérjét tartalmazó anyagból (pl. csicseriborsó, lencse, és egyéb fehérjét tartalmazó magvakból készült) „tésztát”, vagy húst (remélhetőleg nem fáradt olajban sütöttet) egyél valamilyen rostos zöldséggel párolva,(dinsztelve, grillezve zsiradék nélkül sütve kerámia serpenyőben), vagy nyers saláta formájában.

A vadrizs és a pirított fenyőmag, tökmag, mandula is fontos kelléke lehet a saláták ízvilágának feldobásához.

A bélflóra szempontjából egészséges öntet receptjét fentebb megadtuk!

Jegyezd meg, ha a húsokhoz nem cukorral és ecettel ízesített salátákat és savanyúságokat eszel, akkor a kenyér félék elhagyását sem fogod annyira hiányolni, mert nem fogod émelyítőnek találni a húsokat a savanyúságok, saláták mellett! A húsokat a legegészségesebb sütőben, meleg levegővel sütni, ne zsiradékban, mert az égési termékek gyulladásokat okoznak, ami az elhízás első számú kiváltója!

11/ Mivel az egészséged és a kinézeted a fontos, ha okosan párosítod az összetevőket, elég rostot viszel be, (azt sokáig emészted, nem leszel egyhamar éhes) és kevés szénhidrátot (attól hamar megéhezel az inzulin miatt), akkor nem érvelhetsz azzal, hogy nincs pénzed minőségi táplálékot enni!

Ugyanis minőségi ételből annyival kevesebbtől is jóllaksz, hogy kompenzálja, amennyivel drágább! Pl. sertés szűzből elég 3 kis medalion vagy kis szelet bélszín salátával vagy főzelékkel, jól fogsz lakni.

És hát nehogy már az egészségeden spórolj! Épp elég pénz elmegy apránként csip-csup butaságokra. Azt fogd vissza inkább!

12/ Ha már nagyon hiányzik a kenyér, igaz hogy drága, de léteznek nagyon ízletes, fehérje magvakból készült kenyerek, amelyek szénhidrát tartalma csak 30%. Ebből két pici szeletke főleg reggel megpirítva még bearanyozhatja a napodat!

13/ Fontos a tiszta víz, mint folyadék bevitel, ez minimum 1,5 liter/nap. Ne feledd, a háztartási gépeid szűrőit is cseréled, tisztítod! A szervezted szűrője a veséd! Vigyázz rá! Ennek is kell az átmosás!

Ezt kiegészítik más folyadékok is: pl. cukor és káros édesítőszer mentes zöld és egyéb gyógyteák, amelyek támogatják az epe, vese és máj működését, zöldség levesek! Fogyókúra alatt ne igyál gyümölcs leveket! Frissen facsart, 100%-osat sem!

14/ Lassan egyél, alaposan rágd meg az ételt! Az emésztés első fázisa a szájban kezdődik, elengedhetetlen!

Amúgy ha ezt betartod és szeded a FATBOND®-ot is, sokkal hamarább fogsz jóllakni, és tovább fog tartani a jóllakottság érzés is!

15/ A mozgás bármilyen formája fontos. Ne feledd, maga a működés teremti a szervet. Ha nem mozogsz, elsorvadnak az izmaid, az izom/zsír arány felcserélődik a zsír felhalmozás javára, puhány leszel és formátlan. Mivel a zsírokat támadja az immunrendszer, ezért benne folyamatos, lassú gyulladások zajlanak. A gyulladt zsírpárnák egyenetlenül tapadnak a kötőszövethez, csúnya cellulit látványt produkálva.

Visszaesik a szteroid hormonjaid megfelelő termelése is, férfiaknál kiemelten a tesztoszteron! Ne feledjük, nem csak férfi hormon a tesztoszteron! Nőkben is termelődik, nagyon fontos! Felel a szívizom állapotáért, a csontok szilárdságáért, az jó izom/zsírarányért, valamint az agyban neurotranszmitterként viselkedik, tehát depresszió megelőző hatása van! Ugye milyen izgalmas megtanulni hogyan is működünk, ha végre ezt valaki érthetően elmagyarázza?

Ha nincs elég izmod, ami mozgassa a csontvázadat, a szervezet leépíti a csontsűrűséget, hogy könnyebb legyen, tehát az evolúciós kiváltója az oszteoporózisnak is. Kevés izommal csak úgy lehet menekülni, amikor préda vagy, ha könnyebbek a csontjaid is, amit mozgatni kell.

A harcolj vagy menekülj (fight or fight evolúciós logika) a gyakorlatban napjainkig működik, hiába nem kerget már a kardfogú tigris, vagy nem kell a mamutra vadászni! Ez van.

A FATBOND® mellett nem kell tovább menekülnöd, sikeres harcosként megnyerheted a csatát a kilók ellen!

A FATBOND® 5 AZ 1-BEN HATÁS, CHRONO-ACTIVE SÚLYCSÖKKENTŐ TECHNOLÓGIA. 3 szabadalommal védett receptúra! A Négyszeres kalóriagátlást kombinálja a súlycsökkentő prebiotikus hatással.

Étvágycsökkentő1 / Nassolásgátló2 / Zsír és szénhidrát megkötő3 / Kalóriakontroll: akár -462 Kcal/nap4 / Prebiotikus hatás: 30% -al csökkenti a FIRMICUTES hizlaló baktériumok számát már 48 óra után.5

1,2,4 Protokol szám: 010816, 06/2012, Klinikai vizsgálati szám: E85068-03/06 CL, 03/2015, 3Klinikai vizsgálati szám: F02843/ 01LA, 02/2011, 5Klinikai vizsgálati szám: 2015190/ D252/5, 01/2017

Alkalmazás: SÚLYCSÖKKENTÉSRE ÉS TESTSÚLYGYARAPODÁS, ELHÍZÁS MEGELŐZÉSÉRE!

100%-ban természetes növényi formula! Glutén és tartósítószer mentes!

A FATBOND® a fogyókúra új dimenziója, és saját titkos ügynököd!

Egészségedre, szépülésedre!

https://www.everlife.hu/termek/fogyokura-fatbond-a...