ENGEDMÉNY
ÚJ!

FEDBOND ® Pajzsmirigy-Anyagcsere

A FEDBOND® PAJZSMIRIGY-ANYAGCSERE komplex összetevői szabályozzák a testzsír, és a szénhidrát anyagcserét, segítik a normál vércukorszint elérését.

Magyarország kiemelten jódhiányos terület! Ezért a megfelelő pajzsmirigy hormon termelés, és a normál pajzsmirigy működés, valamint a kellően gyors anyagcsere érdekében, a legjobban felszívódó jódpótlást tartalmazza az OGYÉI által meghatározott biztonságos napi adagolásban (500 mcg/nap).

L-Karnitint (500 mg), fahéj és gyermekláncfű standardizált kivonatokat, nagy mennyiségű cayenne bors port, cinket, krómot, és nagyon jól hasznosuló jódot tartalmazó kapszula. 100%-os természetes alapanyagok!

*lásd az összetevők részletes leírásait, állításait.

7 900 Ft
7 500 Ft

A jód az aktív pajzsmirigyhormon (T3) alapanyaga. A T3, azaz trijód-tironin csupán 3 jódatomból áll.

Megfelelő jód hiányában a pajzsmirigy nem tud elég pajzsmirigy hormont termelni, és elkezd alul működni.

Így lelassul az anyagcsere, és túlsúly képződik! Így függ össze a jódhiány és az elhízás.

A FEDBOND® PAJZSMIRIGY-ANYAGCSERE az OGYÉI által meghatározott, biztonságos napi adagolású (500 mcg), jól felszívódó és hasznosuló jódforrást (kálium-jodidot) tartalmaz, amely segíti a pajzsmirigy normál hormontermelését és működését, ezáltal a megfelelően gyors anyagcserét is.

A Magyar Európa legelhízottabb nemzete. Ez már csak azért is megdöbbentő, mert a táplálkozásunk nem tartalmaz több szénhidrátot, mint egy olasz konyha, amely rengeteg tésztafélére épül. Ugyanakkor az olasz étkezés alapját képezi a hidegen préselt, szűz olívaolaj, és a legkülönfélébb tengeri halak, illetve a tenger gyümölcsei is. Utóbbi kettő sok értékes jódot is tartalmaz. Tehát ebben rejlik a markáns különbség az magyar és az olasz konyha között, a napi esszenciális jódbevitelben!

Ezzel ellentétben, a magyaros ételen felnőttek közül sokan viszolyognak az aromás, erős tengeri hal és jódszaggal rendelkező tenger gyümölcsitől. Aki pedig szereti, csak ritkán engedheti meg magának, mert az árfekvése miatt luxus eledelnek számít itthon.

Magyarország kiemelten jódszegény terület, így sem a növényi, sem az állati eredetű táplálék nem tartalmaz elég jódot.

Most már talán jobban érthető, hogy mi a különbség szénhidrátokat nyakra-főre evő olaszok és a magyarok között. Ez nem más, mint a megfelelő jódbevitel.

Ezek alapján nem marad más hátra a magyar embernek, mint a generációkon átívelő, krónikus jódhiány.

A felmérések szerint egy, a hazánkban kihordott és született csecsemő pajzsmirigye 50%-kal nagyobb.

Miért van ez így? Mert az evolúciós és adaptációs logika szerint a szervezet igyekszik egy nagyobb szervet növelni, azt remélve, hogy nagyobb felületen, több jódot tud megkötni. Ezért vagyunk mi magyarok sokkal hajlamosabbak a golyvásodásra is, egy mediterrán országban élő emberhez képest.

Arról nem is beszélve, hogy mivel az élet sós, jódos óceánban fejlődött ki, a legtöbb élőlény, így az ember szervezete is erre kondicionált. A legkülönfélébb, más és más szerepre differenciált sejtjeink normál működéséhez szükséges a jód.

Sokan tévesen azt hiszik, hogy a jódozott só a jod pótlás egy megfelelő formája. Nos, ez sajnos nem így van, és azon kívül, hogy a jódozott só eltolja az ízeket, a jódozott só instabil jódot tartalmaz, 460 C –on a főzés során teljesen megsemmisül, de hosszabb távon szobahőmérsékleten is párolog, nem alkalmas hatékony jódpótlásra!

Azt is tudni kell, hogy a jódnak számos vegyülete van, ezek közül egy van ami igazán stabil, képes jól beépülni és hasznosulni a szervezetben, ez a kálium-jodid.


MIT LEHET TENNI?

Egyértelmű, hogy a magyar lakosság körében pótolni kell a jódot.

Leegyszerűsítve, Magyarországon kivéve a pajzsmirigy túlműködésben és autoimmun betegségben szenvedőket, majdnem mindenkinél indokolt a jódpótlás.

  • 1. Terhes és szoptató anyák
  • 2. Pajzsmirigy-műtöttek egy része
  • 3. Több göbös golyva miatt műtöttek első-, másodfokú nőrokonai
  • 4. Megnagyobbodott pajzsmirigyű emberek
  • 5. Gyerekkorban
  • 6. Lassú anyagcsere és magas TSH (2-es érték felett már) szint, valamint alacsony szabad T3, de magas Reverse T3 hormonszint esetén.”

MELYEK A JÓDHIÁNY TÜNETEI?

Tehát, ha egyöntetű hajhullást tapasztalunk az könnyen lehet a jódhiány és alul működő pajzsmirigy jele is, ha az alábbi tünetek közül valamelyik vagy több is jelen van.

  • töredező körmök és haj
  • hajhullás
  • száraz bőr főleg lábszáron és könyökön, kézháton, nyakon
  • nehéz ébredés, már reggel fáradtan kel (iskolások esetén is)
  • délután 15-17 óra között hirtelen álmosság, kimerülés érzése
  • nehéz koncentráló képesség (iskolások esetén is)
  • figyelmetlenség (iskolások esetén is)
  • lustaság érzése (iskolások esetén is)
  • hízékonyság
  • mell ciszták
  • székrekedés
  • rendszertelen menstruáció

Ajánlott adagolás: felnőtteknek naponta 2x1 kapszula (reggel és este, min. 2 dl vízzel).

FIGYELEM! A készítményt fokozott pajzsmirigy működés esetén, és egyéb jód tartalmú készítménnyel együtt tilos szedni a túlzott jódbevitel veszélye miatt.

Az étrend-kiegészítő tabletta fogyasztása nem helyettesíti a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. A fogyasztásra ajánlott napi mennyiséget ne lépje túl.

Tárolás: Száraz, hűvös (15- 250C), fényvédett helyen tartandó!

A termék gyermekek elől elzárva tartandó!

Minőségét megőrzi a doboz alján jelzett időpontig (nap/hó/év).

Származási hely: EU

Gyártja: EUMED LABORATOIRE


A JÓD hozzájárul a pajzsmirigyhormonok normál termeléséhez és a pajzsmirigy normál működéséhez.



Egy jól működő anyagcsere jól kezeli a zsírégetést is!

A FEDBOND® PAJZSMIRIGY-ANYAGCSERE étrend-kiegészítő további összetevői:

A FEDBOND® PAJZSMIRIGY-ANYAGCSERE étrend-kiegészítő nagy mennyiségű cayennet tartalmaz!

  • A CAYENNE hozzájárul a súlycsökkentéshez. EFSA: 2006

  • A CINK részt vesz a normál szénhidrát- és zsírsav-anyagcserében, a fehérjeszintézisben, a makró-tápanyagok anyagcseréjében, hozzájárul a sejtek oxidatív stresszel szembeni védelméhez
  • A KRÓM hozzájárul a normál vércukorszint fenntartásához, valamint részt vesz a makrotápanyagok normál anyagcseréjében
  • A FAHÉJ segít fenntartani a normál vércukorszintet. EFSA:2013

  • A GYERMEKLÁNCFŰ gyökér kivonat (Teraxacum officinale) hozzájárul a normál vércukorszint stabilizálásához (2569), támogatja a máj és epe működést valamint a jó emésztést. Segíti a zsírok emésztését, lebontását. (2570)
  • L-KARNITIN, amelynek a hatásmechanizmusát a zsírégetés terén az amerikai FDA elismeri, az európai EFSA nem ismeri el, ezért megtiltják a hatásmechanizmusát ismertető állításokat.

Ennek ellenére a testépítők esetében, a gyakorlatban nagyon jó eredményeket érnek el vele. Kérem, tájékozódjon egyéb független forrásból is az interneten.

Az alábbi információ a szabad és cenzúrázatlan információ áramlás jegyében történik. Lássuk, mit írnak mások?

Az alábbiakat találtuk az L-Karnitinről a Házipatika oldalán!

"Az L-karnitin (4-N-trimetil-hidroxi-vajsav) egy aminosav-származék, az emberi szervezet által is elállított, természetes anyag. Az L-karnitint több mint 100 éve fedezték fel, ekkor izolálták először izomból és igazolták az izomsejtek működésére gyakorolt hatását. Azóta számos egyéb élettanilag igen fontos hatását mutatták ki a kutatók, így pl. az idegrendszer és a szívizom megfelel működésének fenntartásában játszott nélkülözhetetlen szerepét. Legfőbb szerepét a zsírsavak elégetésében és a sejtek membránjának védelmében igazolták. Tudományos megfontolások alapján ezért táplálék-kiegészítőként immár több évtizede alkalmazzák szerte a világon. Fogyasztása veszélytelen, nagy mennyiség bevitelénél sem mutattak ki mérgez hatást, hiszen a felesleg kiürül a szervezetünkből.

Az L-karnitin főleg hús- és tejtermékekben fordul el. A napi szükséglet 250-400 mg, ennek töredékét képes az emberi szervezet szintézissel elállítani, ezért fontos hogy a többit táplálékkal vagy táplálék-kiegészítőkkel pótoljuk.

  • Fokozza az izmok erőnlétét és hatékony az izomláz csökkentésében
  • Csökkenti a testzsír mennyiségét
  • Hozzájárul az egészséges szívműködéshez, fokozza a szívizom erőnlétét
  • Termékenység fokozó hatása van férfiakban
  • Csecsemők és kisgyermekek szervezetében korlátozott mérték a karnitin termelése, ezért különösen a terhes és szoptató anyák L-karnitin igénye jelentsen megnő
  • Mivel az L-karnitint elsősorban a hús- és tejtermékek tartalmazzák nagyobb mennyiségben, a vegetáriánus táplálkozás a szervezet L-karnitin szintjének csökkenéséhez vezethet.
  • Az immunrendszer legyengülésével, a krónikus kimerültséggel ill. az idős korral együtt jár a szervezet alacsonyabb L-karnitin szintje.
  • Késlelteti a sejtek öregedési folyamatát

Kutatási eredmények:

A zsírsavak oxidációja a mitokondriumokban (a sejtek energia központjaiban) az energiatermelés egyik legfontosabb forrása a szervezetben. Az L-karnitin segít a zsírok energiává alakításában, hiszen a mitokondrium membránjában elhelyezkedve, a zsírok mitokondriumba szállításának legfontosabb eleme. Ezért az elraktározott zsírokból a szervezet több energiához jut, ennek következtében javul az állóképesség, később jelentkezik a fáradtság. Az L-karnitin ezen kívül kapcsolatba lép szervezetünk sejtjeinek membránjával, védi az oxidatív stressz ellen és számos létfontosságú fehérje membránba épülésben vesz részt.

Sokrétű élettani szerepe miatt az L-karnitin jótékony hatásait emberben több száz különböző klinikai vizsgálatban tanulmányozták, köztük száznál is több dupla-vak, randomizált, kontrollált vizsgálatban. A klinikai vizsgálatok bizonyítják az L-karnitin jótékony hatását számos kóros állapotban és az egészség fenntartásában, mint pl.:

  • cukorbetegség esetén fellép perifériás idegrendszeri zavarokat csökkenti,
  • öregkori demenciában jótékony hatású,
  • férfiak fertilitási zavaraiban jótékony hatású,
  • növeli a sportolók teljesítményét,
  • pajzsmirigy-túlműködés esetén jótékony hatású,
  • növeli a szív funkcióját iszkémiás szívbetegségekben, fokozza a terhelhetőséget,
  • csökkenti a perifériás érbetegség tüneteit,
  • krónikusan hemodializált vesebetegek életminőségét javítja."


A fenti információ a szabad és cenzúrázatlan információ áramlás jegyében történt! Az L-Karnitinnel kapcsolatos információ valós mivoltáról kérjük, más forrásokból is meggyőződni szíveskedjen!

Vigyázat! A GLUTÉN az egyik legveszélyesebb gyulladást okozó faktor.

Sokszor az alul működő pajzsmirigy és az autoimmun jellegű pajzsmirigy problémák rejtett vagy valós glutén érzékenység miatt alakulnak ki! Tehát, ha önnek bármilyen pajzsmirigy panasza van, azonnal függessze fel a glutén bevitelt! 3-6 hónap alatt drasztikus javulás várható! Glutént tartalmaz a legtöbb gabonaféle és az abból készült lisztek, az azzal főzött ételek is. Ne tévesszék önt meg a teljes kiőrlésű vagy tönköly gabona készítmények, ugyanolyan ártalmasak!


A nyomelemek fontossága

A táplálkozásunkban meghatározó és ez idáig kevésbé közismert szerepéről tett közzé nagy jelentőségű kutatási eredményeket néhány hónappal ezelőtt a Diabetes Care tekintélyes szaklap.

A hétéves követéses vizsgálat eredményeire utalva, Magyarországon, július közepén számoltak be erről a hazai egészségügyi sajtónak, kiemelve a króm metabolikus hatását.

  • Szerves krómhoz szervezetünk a táplálékokból juthat elsősorban, néhány élelmiszer krómban gazdagnak tekinthető pl. gabonafélék, dió, tojássárgája stb. A króm pótlása étrend-kiegészítő formájában világszerte terjedőben. Az alacsony krómkoncentráció ugyanis növelheti a diabetes előfordulását, valamint ennek következményeként a szívbetegségek kialakulásának kockázatát és olyan betegségek megjelenésének rizikóját, mint a diabétesz és a szív-érrendszeri elváltozások – hangsúlyozta Kempelen Péter professzor, a Semmelweis Egyetem belgyógyászait klinikájának egyetemi tanára.
  • Azok körében, akik étrend-kiegészítő formában krómpótlásban részesültek, szignifikánsan javult a glükóztolerancia, valamint csökkent a koleszterin és triglicerid szint.
  • A krómbevitel segíthet a túlsúly és a túlzott édesség iránt vágyakozás csökkentésében is, és a candida fertőzések megelőzésében is.
  • Lehetséges, hogy a króm fókuszba állítása lesz a következő évek „sláger" nyomeleme a mindennapi táplálkozásunkban? És a nemzeti ajánlások mielőbb követik majd a WHO ajánlási szinteket


A JÓD ÉLETTANI HATÁSAI:

A JÓD hozzájárul a pajzsmirigyhormonok normál termeléséhez és a pajzsmirigy normál működéséhez.

  • A jód a szervezet energiafelszabadításának, a sejtlégzés erősségének szabályozásában résztvevő pajzsmirigyhormonok (tiroxin, trijód-tironin) alkotóeleme. A szervezet csaknem teljes egészében az ivóvízből fedezi a jódszükségletét. Kisebb mennyiségben a tengeri élőlények szervezetében is előfordul, de ez a mennyiség nem elegendő a szükséges mennyiség bevitelére.
  • A víz klórozásával azt a kevés jódot is elpusztítjuk, ami eredendően a vizeinkben van, vagy ott a jódozott só amelyből egy evőkanállal kéne naponta enni a szükséges mennyiség bevitele érdekében
  • Pajzsmirigyhormonok hatására felgyorsul a tápanyagok égetése és az energia raktárak felszabadítása. Gyorsul a pulzus, a légzés, nő a vérnyomás, a testhőmérséklet, bélműködés, miközben a zsírraktárak leépülnek. A pajzsmirigyhormonok az egészséges idegrendszeri és értelmi működések szempontjából nélkülözhetetlenek.

A SZERVES KRÓM ÉLETTANI HATÁSA:

A KRÓM hozzájárul a normál vércukorszint fenntartásához, valamint részt vesz a makrotápanyagok normál anyagcseréjében.

A CINK ÉLETTANI HATÁSA:

A CINK részt vesz a normál szénhidrát- és zsírsav-anyagcserében, a fehérjeszintézisben, a makró-tápanyagok anyagcseréjében, hozzájárul a sejtek oxidatív stresszel szembeni védelméhez.

A cink egy olyan ásványi mikroelem, amelyre napi rendszerességgel, aránylag kis mennyiségben (legfeljebb 40-50 mg) van szükség az étrendben.

Egy egészséges emberi szervezetben általában 2-3 g található belőle. Legnagyobb része az izomzatban és a csontrendszerben koncentrálódik. Ezenkívül számottevő mennyiséget tartalmaz a haj, a szem, továbbá a bőr, a máj és a vesék.

Aránylag állandó a cink koncentrációja az agyban, a szívben, a tüdőben és az izomzatban. A vérben, a csontokban, a herékben és a hajszálakban található mennyiségét a bevitt táplálék cinktartalma is befolyásolja.

A CINK olyan kulcsfontosságú funkciókhoz is szükséges, mint a genetikai aktivitás szabályozása, illetve a szénhidrát-anyagcsere és a vércukorszint egyensúlyának fenntartása.

A cink számos genetikai tevékenység fontos szabályozója. A gének utasítják a sejtet különböző funkciókra, és a sejteknek minden helyzetben képesnek kell lenniük értelmezni és végrehajtani ezeket a genetikai utasításokat. Ebben a fontos szerepkörben is elengedhetetlen a cink. Amennyiben az étrendben nem található megfelelő mennyiségű cink, akkor a sejtek tévesen értelmezhetik vagy figyelmen kívül hagyhatják a génektől származó információka, ezért is fontos a cink pótlása.

A hasnyálmirigy által termelt inzulin a vércukor sejtekbe történő megfelelő beépítéséhez is szükséges a cink.

A sejtjeink inzulinra adott válaszát inzulinválasznak hívjuk.

Ha az étrendünkben nincs elégséges cink, az inzulinválasz csökken, és a vércukorszint stabilizálása sokkal nehezebbé válik. A cink az anyagcsere gyorsaságát szintén befolyásolja: ha a szervezetben csökken a cink mennyisége, az anyagcsere is lelassul, hiszen fontos szerepet játszik a cink a szénhidrát- és zsírsav-anyagcserében is.

Arról nem beszélve, hogy számos immunsejt optimális működése függ a cinktől. Ha jól működik az immunrendszer, a szervezet képes helytállni a legkülönfélébb környezeti kihívásokkal szemben.

Kiemelt termékek

Body 4U

5 790 Ft 5 210 Ft

Power 4U

5 790 Ft 5 200 Ft

OxyNzymes

4 500 Ft

Kosárba
Érdeklődöm