
Internetes ár: 2 290 Ft


.jpg)
D3 életkiegészítő vitaminkapszula - nem csak a csontoknak!
Segít a rák, a cukorbetegség és az érelmeszesedés megelőzésben is!
D vitamin hiányban szenved becslések szerint a Föld északi féltekéjén élők legalább 40-50%-a, különösen a téli hónapokban.
A D vitaminról régóta köztudott, hogy elengedhetetlenül szükséges a kalcium felvételhez, és így az erős, egészséges csontozat kialakulásához és fenntartásához.
Az utóbbi néhány évben azonban az kezd kiderülni, hogy a D vitamin élettani szerepe sokkal szerteágazóbb.
A D vitamin, a legújabb kutatások szerint, egy univerzális vitaminnak tekinthető, hiszen túl alacsony plazma szintje szinte mindegyik degeneratív betegség kialakulásával kapcsolatba hozható.
Szerepe van tehát a rák, az osteoporosis, a 2-es típusú cukorbetegség, az érelmeszesedés és egyéb degeneratív betegségek megelőzésében is.
Az utóbbi években számos klinikai vizsgálatot hoztak nyilvánosságra, amelyek azt bizonyítják, hogy a D vitamin valójában nem is igazán vitamin, hanem egy nagyon fontos hormon-szerű, amely a szervezetben sok fontos funkciót lát el.
A D vitamin hiánya vagy alacsony szintje immunhiányos állapotot idéz elő, fogékonnyá tesz a fertőzésekre, fokozza az autoimmunbetegségek kockázatát, rontja az inzulin hasznosulását és károsítja a hasnyálmirigy inzulintermelő bétasejtjeit.
Mivel a D vitamin, mint hormonszerű anyag, fontos szerepet játszik a sejtosztódásban is, a népességszintű D vitamin hiány, több kutató véleménye szerint komoly szerepet játszik a daganatos betegségek számának ijesztő gyorsulásában.
A kutatók azt is megállapították, hogy a magzat fejlődésében a D vitamin szintén nélkülözhetetlen szerepet játszik, ezért a várandós mamáknak gondoskodniuk kell a megfelelő bevitelről.
A D vitamin csecsemőkorban pedig védhet a cukorbetegség, később multiplex szklerózis vagy akár az asztma ellen is.
Gyakran betegeskedő gyerekeknek nagy dózisú D vitaminra általában megszűnnek a felsőlégúti betegségei.
A D vitamin tehát, a legújabb kutatások fényében sokkal nagyobb szerepet játszik egészségünk megőrzésében, mint azt korábban feltételezték.
Ezek a tudományos eredmények az FDA-t, amely az Egyesült Államokban a gyógyszerészeti hivatal, is meggyőzték arról, hogy a D vitamin napi bevitelének határára tett javaslat már nincs összhangban a tudományos tényekkel, ezért nemrég megemelte a D vitamin ajánlott napi bevitelét 800 IU-ra.
Az FDA szerint ennek az az oka, hogy számos vizsgálat eredményének összevetéséböl kiderült: a nem trópikus égöv alatt élök nagy többsége D vitamin hiányban szenved!
Ez a szint természetesen csak a szinte szükséges minimumot jelenti, ennél magasabb, akár két-háromszoros bevitel sem okoz túladagolást.
Kinek ajánljuk?
Mivel a D vitamin hiánya vagy alacsony szintje immunhiányos állapotot idéz elő, fogékonnyá tesz a fertőzésekre, fokozza az autoimmunbetegségek kockázatát, így fogyasztása minden korosztály számára ajánlott, fiataloktól az idősekig. A magzat fejlődésében pédául a D vitamin szintén nélkülözhetetlen szerepet játszik, ezért a várandós kismamáknak is ajánlott a szedése. Csecsemő-, illetve kisgyermekkorban pedig védhet a cukorbetegség, később multiplex szklerózis vagy akár az asztma ellen is.
Összetevők:
- D3 vitamin 12,5 mcg
A D3 életkiegészítő vitaminkapszula használata:
Egy kapszula naponta. Egy doboz D3 vitaminkapszula 30 db kapszulát tartalmaz, amely egy hónapra elegendő mennyiség.
Kérdéseire kézséggel válaszolunk. Küldje el üzenetét, az alábbi mezők kitöltésével.

